Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 39

Θέμα: Χαμηλές τιμές σακχάρου

  1. #11
    Super Moderator Το avatar του χρήστη Copier
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    8.005
    Αν η νηπιαγωγός είναι συνεργάσιμη, με μία δεκάλεπτη κουβέντα για το ότι πρέπει να προσέξει την αλλαγή στην συμπεριφορά του (ατονία κ.λ.π.) και το τί πρέπει να κάνει άμεσα (εννοώ όχι π.χ. να το αφήσει γιατί "σε δέκα λεπτά θα έχουμε διάλειμμα")., όλα θα πάνε καλά.
    " Oh, think twice,
    it's another day for you and me in paradise "

  2. #12
    Γαλακτομπούρεκο Το avatar του χρήστη MRM
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    3.212
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Copier Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν η νηπιαγωγός είναι συνεργάσιμη, με μία δεκάλεπτη κουβέντα για το ότι πρέπει να προσέξει την αλλαγή στην συμπεριφορά του (ατονία κ.λ.π.) και το τί πρέπει να κάνει άμεσα (εννοώ όχι π.χ. να το αφήσει γιατί "σε δέκα λεπτά θα έχουμε διάλειμμα")., όλα θα πάνε καλά.
    Αυτό στις μέρες μας είναι ελάχιστα άτομα που το κάνουν. Και είναι πολύ δύσκολο, κακά τα ψέματα, να αφήνεις 25 νήπια μόνα τους για να βοηθήσεις ένα. Είναι άδικο, ξέρω, αλλά οι ευθύνες που έχει μια νηπιαγωγός είναι τεράστιες γιατί τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν και πολλά πολλά λόγω ηλικίας.
    ...nothing else matters...
    www.mariamanavi.gr

  3. #13
    Super Moderator Το avatar του χρήστη Copier
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    8.005
    Όσο για τις ευθύνες , αυτό ξαναπές το. Έχω πολύ καλό φίλο που έχει παιδικό σταθμό και ξέρω από πρώτο χέρι.
    " Oh, think twice,
    it's another day for you and me in paradise "

  4. #14
    Ζαχαροπλάστης Το avatar του χρήστη Vicky
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Περιοχή
    Athens, Greece, Greece
    Μηνύματα
    6.154
    Εγώ θα έλεγα πάλι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

    Παντού υπάρχουν άνθρωποι!!
    Ήρωας...

  5. #15
    Κουφέτο Το avatar του χρήστη sunshine
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    6
    ΕΜΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΗΤΑΝ 30. ΗΠΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΧΑΛΙΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ.

  6. #16
    Γλυφιτζούρι Το avatar του χρήστη DERBY
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    thessaloniki
    Μηνύματα
    186
    πανω απ'ολα να μην πανικοβαλεστε!!!!!!!!
    χρειαζεται ψυχραιμια!!!!!!
    αν το παιδι χανει τις αισθησεις του και αυτο θα το καταλαβετε αν δεν αντιδρα φυσιολογικα σε αυτα που λετε η κανετε
    η μπορει να εχει ακομη και βιαιη συμπεριφορα...βαλτε του μελι και περιμενετε λιγο να αντιδρασει...
    αν βεβαια δειτε οτι συνεχιζεται η κατασταση τοτε ειναι απαραιτητη μια ενεση γλουκαγονης...
    ολα αυτα ειναι καταστασεις που μπορουν να συμβουν σε ενα ατομο με διαβητη...επομενως δεν χρειαζεται ανησυχια και πανικος αλλα σωστη αντιμετωπιση!!!:)

  7. #17
    Καραμέλα Το avatar του χρήστη sofkosm
    Εγγραφή
    May 2008
    Περιοχή
    preveza
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vicky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ θα έλεγα πάλι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

    Παντού υπάρχουν άνθρωποι!!
    δοξα το θεο

  8. #18
    Γλυφιτζούρι Το avatar του χρήστη showman
    Εγγραφή
    Jun 2008
    Περιοχή
    Σαλονικη
    Μηνύματα
    142
    Υπαρχει κανενας που να ξερει να μου πει μηπως θα αισθανομαι τις υπογλυκαιμιες πιο ευκολα αν αλλαξω τη humalog με novorapid η με καποια αλλη?
    Απόλαυσε τη γλυκιά πλευρά της ζωής!

  9. #19
    Γαλακτομπούρεκο Το avatar του χρήστη MRM
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    3.212
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο showman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπαρχει κανενας που να ξερει να μου πει μηπως θα αισθανομαι τις υπογλυκαιμιες πιο ευκολα αν αλλαξω τη humalog με novorapid η με καποια αλλη?
    Αυτό συμβαίνει προφανώς γιατί έχεις πολλές υπογλυκαιμίες. Κάπου το έχω αναφέρει και πάλι... η λύση που μου έδωσε ο γιατρός μου και πέτυχε είναι να κρατήσω τα ζάχαρά μου πάνω από 100 (φυσικά και δεν εννοώ πάνω και από 150) χωρίς διόρθωση για να μπορέσει να επανέλθει ο οργανισμός. Δοκίμασέ το αν θέλεις κανα μήνα και αν μπορείς και 2 ακόμα καλύτερα και πιστεύω θα δεις αποτελέσματα
    ...nothing else matters...
    www.mariamanavi.gr

  10. #20
    Παγωτό Το avatar του χρήστη stampa
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.441
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο showman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπαρχει κανενας που να ξερει να μου πει μηπως θα αισθανομαι τις υπογλυκαιμιες πιο ευκολα αν αλλαξω τη humalog με novorapid η με καποια αλλη?
    δράση και επίδραση τις ινσουλίνης στον οργανισμό σου πιστευώ οτι ... (βλέπε πιο κάτω 1)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MRM Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό συμβαίνει προφανώς γιατί έχεις πολλές υπογλυκαιμίες. Κάπου το έχω αναφέρει και πάλι... η λύση που μου έδωσε ο γιατρός μου και πέτυχε είναι να κρατήσω τα ζάχαρά μου πάνω από 100 (φυσικά και δεν εννοώ πάνω και από 150) χωρίς διόρθωση για να μπορέσει να επανέλθει ο οργανισμός. Δοκίμασέ το αν θέλεις κανα μήνα και αν μπορείς και 2 ακόμα καλύτερα και πιστεύω θα δεις αποτελέσματα

    1 (εδώ εννοώ ) είναι ο γιατρός σου και μην δοκιμάζεις ποτέ κάτι απο εδω ούτε για μια μέρα εαν δεν σου το συστήνει ο γιατρός σου ... ότι λέμε εδω μέσα το ξανα αναφέρω είναι εντελώς εμπειρικό και το γνωρίζω οτι το ξέρεις και γνωρίζω ότι όλοι λέμε την γνώμη μας
    Ο χώρος τις υπογραφής μου ενοικιάζεται ή ανταλλάσσεται με μεζονέτα στο Πανόραμα ή στο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκης) για παραπάνω πληροφορίες απευθυνθείτε εντός

    ΓΝΩΣΙΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Πληροφορίες Θέματος

Users Browsing this Thread

Υπάρχουν 1 χρήστης/ες που πλοηγούνται σ' αυτό το θέμα. (0 μέλος/η και 1 επισκέπτης/ες)

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •